dimarts, 14 de juliol del 2009

Directe de Melanie C



Ja tinc una edat en què no m'he d'amagar de certes coses, com ara que sóc fan de Melanie C. La Spice Girl esportista. Amb una discografia el solitari prou sòlida, on jo destacaria el seu disc "Beautiful Intentions" (2005), Melanie C té un cosa que dins del mercat del rock comercial no sovinteja: personalitat. La seva veu no és bonica però es reconeix a l'instant. I escriu bones cançons. Ara ha publicat un DVD en directe d'un concert benèfic en format acústic, "Live at the Hard Rock Cafe", enregistrat a Londres quan ja estava visiblement embarassada. De Youtube recomano el seu Beautiful Intentions de l'Illa de Wight.

2 comentaris:

Martí ha dit...

Sorprenent i interessant els teus gustos.

A mi no m'ha agradat massa, però "para gustos colores".

SALUT

Martí ha dit...

No t'odiaré pq ho has comentat al post de neil Young.. pero si em toques a Tom Waits.

Millor que no averigüi res de tu... jajajajaj.